Formularze do reklamacji czy też zwrotów można pobrać z linków poniżej:
- Formularz wymiany towaru
- Formularz reklamacji towaru
- Formularz reklamacji usługi
- Formularz odstąpienia od umowy sprzedaży towaru
- Formularz odstąpienia od umowy świadczenia usług
- Pouczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru
- Pouczenie o odstąpieniu od umowy świadczenia usług
Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad.
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 ? 576 Kodeksu Cywilnego.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres SuroVital s.c. M. Rendak, K. Szwed s.c. , ul. Kolumba 1 , 02 – 288 Warszawa, na adres poczty elektronicznej: sklep@surovital.pl, numer telefonu +48 668 860 381.
- Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
- W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: SuroVital s.c. M. Rendak, K. Szwed s.c. , ul. Kolumba 1 , 02 – 288 Warszawa, na adres poczty elektronicznej: sklep@surovital.pl, numer telefonu +48 668 860 381.
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
Gwarancje
- Towary mogą posiadać gwarancję producenta.
- W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu na jaki została udzielona jest każdorazowo prezentowana w opisie Towaru na stronach internetowych Sklepu.